Apie Pasvaliečių klajones po sąskrydžio

2018 liepos 19 TPA LS Pasvalio poskyrio pirmininkė Violeta Baltušienė

Susigulėjus TPA LS Pasvalio poskyrio narių įspūdžiams po tik ką įvykusio TPA LS XXI-ojo sąskrydžio, norim papasakoti visiems apie mūsų poskyrio kelionę iš sąskrydžio namo, kadangi ji nebuvo tiesiog iš taško A į tašką B. Sugebėjome net iš sugrįžimo namo išspausti malonumo pamatyti ir patirti kažką naujo dozę. Ne veltui ( IPA) asociacijos šūkis yra TARNAUTI DRAUGAUJANT“ !!!

Sąskrydžio metu, draugiškas kolega iš kito poskyrio, svečiuodamasis sąskrydžio metu vaišingumu pagarsėjusioje jungtinėje PASVALIO-BIRŽŲ poskyrių palapinėje, paragino mus- neskubėti tiesiu keliu grįžti namo, o aplankyti visai šalia sąskrydžio vietos (Jadagonių k., Zapyškio sen. Kauno r.) esantį Vilkijos keltą. Jis nuo sąskrydžio vietos tik už 6-7 km. Taip ir padarėme! Geros 10 minučių kelio automobiliniame karavane – ir pasiekėme paskirties tikslą- Vilkijos keltą per Nemuną- „VILKYNĖ“. Jis vienintelis Lietuvoje per Nemuno upę keliantis keltas, jo dėka yra jungiami du rajonai – Kauno rajone esantis Vilkijos miestas ir Šakių rajone esantis Pavilkijo kaimelis. Šis keltas upinis, motorinis. Į keltą telpa 7-8 automobiliai, taigi mūsų automobilinis karavanas tilpo visas. Būtumėt matę kartu keliavusių vaikų džiaugsmą, kai mūsų automobiliai pakilo į kelto denį, ir galėjome visi išlipti į denį ir pasidžiaugti kėlimusi iš vieno Nemuno kranto į kitą, kaip tikri laivo įgulos nariai. Ir krantai gražūs, ir vaizdai, ir upės vandenys, ir dangus, ir mes patys laimingi- žodžiu viskas buvo tobula. Gaila tik vieno, jog kėlimasis keltu truko ne ilgai, vos 10 minučių .

Pagauti naujų potyrių azarto- visi sutarėme pakeliui dar užsukti ir į Krekenavos apžvalgos bokštą, esantį šalia Krekenavos miestelio, Panevėžio rajone. Jis dar jaunas, tik 2014 metais pastatytas, taigi – gali būti jog ir Jūs dar jo neaplankėte- tad rekomenduojame labai. Jo aukštis 30 metrų, tačiau apžvalgos viršutinė aikštelė yra 25 metrų aukštyje. Šiuos metrus aukštyn mes lipdami spiraliniais laiptais irgi visai greitai įveikėme. Čia -kaip tikri aukštumų užkariautojai-iškėlėme savo TPA LS Pasvalio poskyrio vėliavą. Iš aukštai nužvelgėme Nevėžio vingius, bei kelio namo vingius, laukų, miškų ir kalvų bangas į tolį. Nusileidus žemyn, mus pasitiko apžvalgos bokšto papėdėje įrengtas „pojūčių takas“. Valio! Tai buvo dar viena galimybė pajausti naujuspotyrius. „Pojūčių takas“ siekia vos 500 metrų- bet savo originalumu ir linksmu visko pateikimu mus sužavėjo. Šis takas suteikia jį aplankiusiems ne žinias, o atkreipia dėmesį į paties lankytojo pojūčius. Šis pojūčių takas prasideda kopimu į apžvalgos bokštą- į kurį kopiant raginama „pajusk aukštį“, antroji stotelė „palenktyniauk su vėju“- lyg vaikystėje, galėjome suptis aukštose sūpynėse. Toliau galėjome gulėti Medžio lovoje, ir bandyti pajusti medžio energiją. Smagi atrakcija buvo „Muzikuoklis“ , čia kiekvienas buvo raginamas medinėmis lazdelėmis barbenant į skirtingo ilgio lentas ir medinius ritinėlius, išgauti įvairius garsus. Smagu buvo atrasti tarp savų poskyrio narių- naujų tokio muzikavimo talentų :) . Tiems , kam Dievas nedavė nei klausos, nei proto, virš „Muzikuoklio“ buvo parašyta instrukcija „ Muzikos garsai kojomis neišgaunami“.

Sekantis išbandymas pojūčiais-„basų kojų takas“. Tada pasiekėme „Ritinkis“ sienelę, kur galėjome išbandyti natūralų nugaros masažą. Dar viena atrakcija „Klausyklėlė“ – kurios dėka, galima buvo pasidalinti paslaptimis -ausis į ausį . Šalia jėgą išbandanti laipiojimo sienelė, visai ne menkas iššūkis net ir suaugusiems. Tako pabaigoje aplankėme pantoninį lieptą, nuo kurio galima buvo paliesti šilkinį vandenį.

Džiaugdamiesi savo kelione, ir kitus raginame, keliaujant iš taško A į tašką B, aplankyti kuo daugiau pakeliui esančių įdomių vietų bei TARNAUTI DRAUGAUJANT“ !!!