Aplankytas LDK palikimas – Lvovas Ukrainoje

2019 23 balandžio TPA LS Klaipėdos poskyrio pirmininkas Sigetomas Olšauskas

Artėjant Velykoms grupė Klaipėdos TPA narių aplankė Ukrainos miestą Lvovą. Atskridus ankstyvą rytą mus pasitiko gidas Andrij  ir, paskanavę išlauktos kavos, apžiūrėjome senamiesčio įdomybes, istorinius pastatus, menančius LDK laikus, įvairių krikščioniškų konfesijų bažnyčias bei muziejus. Aplankėme įžymiąsias Lichačiovo kapines, kur, be kita ko, pastatytas ir memorialas antiteroristinės operacijos aukoms atminti. Kitą dieną susitikome su Lvovo TPA atstovais, jie supažindino su savo darbo specifika, o po ilgo ir turiningo pakalbio prie kavos pasidalijome gerąją patirtimi, apžiūrėjome kolegų automobilius ir jų naudojamas priemones.
Trečią dieną skyrėme išvykai į tolimesnes apylinkes. Aplankėme pilį, kuri buvo statyta dar LDK laikais Gediminaičio Liubarto. Apžiūrėjome keletą rūmų, kurie akivaizdžiai reikalauja restauratorių rankų, tačiau nepaisant to, nepaliauja žavėti savo istorine dvasia.
Paskutinę diena skyrėm savarankiškam pasivaikščiojimui po senamiestį. Aplankėme turgelius, suvenyrų parduotuvėles ir keletą išskirtinių kavinių bei restoranų. Su geriausiais įspūdžiais Velykų rytą grįžome namo.