Ignaliniečiai Tarptautinę darbo dieną paskyrė pramogoms

2018 8 gegužės TPA LS Ignalinos poskyrio pirmininkė Jūratė Pernavienė

TPA LS Ignalinos poskyrio nariai, 2018 m. gegužės 1-ąją – Tarptautinę darbo dieną,  skyrė pažintinei kelionei po Lietuvą. Jos metu aplankė Mindūnų apžvalgos bokštą, apžiūrėjo Taujėnų dvaro prieigas, menes ir smagiai praleido laiką Rolando Kazlo koncerte „Pusiaukelė“.
Gerokai dienai įpusėjus, apie trisdešimt kelionės dalyvių, patogiu autobusu ir net keliais nuosavais automobiliais išjudėjo link Molėtų. Nors tikslas buvo pasiekti Ukmergės rajoną, bet kaip gi pakeliui nesustosi prie aukščiausio Lietuvoje Mindūnų apžvalgos bokšto. Sustojome, o paskui suskaičiavome, kad penkiems tai buvo didžiulis iššūkis sau ir pirmą kartą gyvenime patirtas jausmas, kuriame telpa baimė ir grožis kartu. Jei būtum vienas, tai ir liktumei su svajone ant žemės, bet kai tave, kopiantį aukštyn, supa būrys pakeleivių … žiūri, jau šypsaisi nuotraukoje, kaip niekur nieko, tik ranka pamėlusi ta, kuri laiko drąsą.
Po daugiau nei valandos kelio mes jau svečiavomės Ukmergės rajone. Vykome turėdami tikslą susipažinti su Taujėnų dvaru, pasisvečiuoti ir pasivaišinti jame, o vakarėjant, užsukti ir į  Lietuvos teatro, kino ir televizijos aktoriaus Rolando Kazlo koncertą „Pusiaukelė“. Dvarą apžiūrėjome vedini gido, pietavome tropikų augmenijos apraizgytoje  oranžerijoje ir pamatėme R. Kazlą gyvai. Talentas yra talentas, ką čia ir be pridursi.
Tikriausiai supratote, kad kelionė mums buvo sėkminga, pavyko praplėsti akiratį, o labiausiai pasisekė pamaitinti savo mintis. Kad daugiau tokių dienų kalendoriuje!
Nenoriu būti nuobodi, bet drąsiai tariu, kad susibūrėme vėl vedini  Servo per Amikeco!