Klaipėdiečiai aplankė savo valstybės atkūrimo šimtmetį švenčiančią Latviją

2018 20 lapkričio TPA LS Klaipėdos poskyrio pirmininkas Sigetomas Olšauskas

2018-11-17 TPA LS Klaipėdos poskyrio nariai nuvyko į valstybės šimtmetį mininčią kaimyninę Latviją, kur aplankė šia proga šviesomis bei įspūdingomis instaliacijomis pasidabinusią Rygą.

Pasivaikščiojome po Rygos senamiestį, kur iš gidės sužinojome pačius įdomiausius miesto kūrimosi periodus, įvykius, istorinius faktus bei paklausėme legendų. Apžvalginės ekskursijos metu praėjome pro Rygos pilį, Trijų brolių namus, Šv. Jokūbo bažnyčią, didžiausią Pabaltyje Domo katedrą, Švedų vartus, gynybinių sienų liekanas, Rotušes aikštę, „Juodagalvių namą“ ir kitus akį traukiančius unikalius miesto objektus.

Pabuvojome ir viename įdomiausių Latvijos muziejų – Automobilių muziejuje, kuriame eksponuojami vakarietiški bei tarybiniai automobiliai, motociklai ir kitos mašinos. Muziejuje pamatėme seniausio pasaulyje patentuoto automobilio Bendz Patent Motorwagen repliką; prabangius tarybinės vadovybės automobilių arba Kremliaus kolekciją; lenktyninių ir rekordinių lenktyninių automobilių ekspoziciją. Išmoningai bei įdomiai pateiktas muziejaus turinys nepaliko abejingų nei techniką mėgstančių vyrų, nei automobiliu grožiu besižavinčių moterų.

Vakare nepraleidome progos pasigrožėti šviesų festivalio ,,Staro Riga” šviesos ir multimedijos instaliacijų programa, kai Latvijos valstybės šimtmečio proga pastatai, aikštės, tiltai ir paminklai buvo paversti unikaliais šviesos meno darbais, kuriuos papildė vaizduojamasis menas bei muzikos ir teatro elementai.

Paryčiais, su pačiais geriausiais įspūdžiais ir puikia nuotaika, TPA LS Klaipėdos poskyrio nariai po vizito Rygoje sugrįžo į ūkanotą, bet visiems širdžiai mielą Klaipėdą.